Hoe kan ik het beste opslaan in de cloud?

Ik wil voor mijn gezin data opslaan in de cloud. Dat dus niet alle data meer op de harddisk staat, maar dat ieder gezinslid (met een eigen wachtwoord) bij zijn eigen data in de cloud kan. Bestaat zoiets?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Zoiets bestaat zeker! Er zijn een aantal services die je zou kunnen overwegen, zoals Dropbox en Google Drive. Deze bieden vaak een gratis een maximum aan data aan en dit kun je door te betalen uitbreiden. In de bron staat een link naar een website waar deze services worden vergeleken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

iedereen die een Hotmail account heeft, kan gewoon inloggen op https://onedrive.live.com
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Google Drive gebruiken wij (mn vriendin en ik), alle bestanden gedeeld (zoals scooter verzekeringsbewijs, verzekeringspapieren en dergelijke). Zodra je een Android Phone hebt kun je alles vrij gemakkelijk ophalen in Drive net als elke andere PC