Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik likes van anderen op een foto van mij verwijderen? (Instagram)

hallo allemaal! Mijn eerste vraag hier! Ik heb op insta meestal rond de 70 likes op een foto, nu had ik een app gedownload voor extra likes om even te kijken of het werkte! Ik klikte op 1 like bij 1 foto maar ineens heb ik bij alle foto's meer likes. Bij sommigen + 5 en anderen + 20 !! Het zijn likes van buitenlandse mensen die ik niet ken (m'n account is nu afgeschermd) en die wil ik graag verwijderen. Is dat mogelijk? Zoja, hoe?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
20.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Ik denk de foto verwijderen en opnieuw uploaden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Allereerst de app voor de extra likes verwijderen. Ten tweede alle tags die je toevoegt komen op al die tags pagina te staan. Dus afgeschermd of niet jij plaats zelf die tags.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dit kan helaas niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoi hoi, ik heb hier zelf geen ervaring mee maar ik heb wel is gehoord dat als je de nep volgers blokkeert de likes weg gaan... en wees niet bang niemand kan de likes meer zien. Die zijn echt verwijdert.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding