Mijn telefoon wil niet verbinden aan wifi, hoe kan dat?

Ik heb een THL w8s en ik heb drie goed bereikbare wifinetwerken in de buurt. (als je erop klikt staat er "singaalsterkte: goed/uitstekend") Maar als ik dan op verbinden klik staat er heel lang "IP-adres ophalen..." en daarna "slechte internetverbinding vermeden". Ik heb mijn telefoon al 2 keer herstart maar niets helpt. Kan iemand helpen?
Mijn huisgenoten kunnen op die netwerken wel gewoon verbinden, dus het ligt echt aan mijn telefoon.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
capthavoc
10 jaar geleden
probeer eens je modem te resetten ? gewoon power er af en 30 sec later weer opnieuw opstarten ? dat kan soms, al helpen.
het moet gewoon kunnen lijkt mij
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat is een modem? en hoe reset ik die?
Ik heb de telefoon al 2 keer opgestart, dus nee dat helpt niet...

Antwoorden (1)

Het kan zijn dat de wifi verbinding traag of slecht is. Nieuwere telefoons verbreken dan automatisch de verbinding. Controleer dus je verbinding.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, dat heb ik al gedaan. Zoals er in mijn toelichting staat, kunnen mijn huisgenoten wel gewoon verbinden, dus ligt het aan mijn mobiel.