computerscherm is te groot wat moet ik doen?

alles op mijn bureaublad is te groot ook de taakbalk en chrome ook
wat moet ik doen?

ps ik heb s3 family verwijdert

Toegevoegd na 6 minuten:
en ik heb windows 7

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Poet
10 jaar geleden
Heb je windows 7 of windows 8?

Het beste antwoord

Je moet de beeldschermresolutie wijzigen naar de oorspronkelijke instellingen.

Waarschijnlijk heeft een programma / app dat gedaan en na gebruik niet teruggezet naar de goede resolutie. Mogelijk doordat je een programma niet op de juiste manier hebt afgesloten zodat het terugzetten niet meer kon plaatsvinden..

Zo doe je het:

Vanuit bureaublad:
1) Rechter muisklik zodat je het menuutje krijgt.
2) Kies beeldschermresolutie.
3) Kies resolutie en schuif het schuifje naar "aanbevolen".
4) OK
5) Wijzigingen opslaan

Als het nog niet goed is doe je het nog eens maar nu schuif je naar een andere resolutie. Totdat het weer goed is.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja thnx dat is het helemaal!

Andere antwoorden (1)

Even ctrl vasthouden, en dan met de muis naar beneden scrollen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja mr dat werkt niet op chrome
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vreemd. Bij mij wel. Ctrl en de min toets?
Poet
10 jaar geleden
Goeie tip. Bij mij werkt het ook op chrome (maar ik heb Windows 8.1)
Poet
10 jaar geleden
Correctie: het werkt maar de taakbalk / menubalk blijven wel op dezelfde grootte. Alleen de site-inhoud wordt groter of kleiner