Wat moet ik doen als mijn MSN aldoor uitvalt?

Mijn MSN valt aldoor uit, ik word er gek van.
Elke keer als ik met iemand aan het praten bent start het programma weer opnieuw op.
Ik heb MSN ook al opnieuw geinstaleerd, maar het programma doet nog steeds het zelfde.
Weet iemand wat ik hier aan kan doen?
Hartstikke bedankt!

Toegevoegd na 21 minuten:
Het ligt ook niet aan mijn internet, want dat doet het heel goed!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

computer mollen!!! xD

Toegevoegd na 4 minuten:
installeer msn eens ff opnieuw...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je nog een pakket erbij geïnstalleerd? zoals messenger discovery of MSN Plus! (?) Als dat zo is, is het niet voldoende om enkel msn te verwijderen maar moeten deze programma's ook opnieuw worden geïnstalleerd.

En er zijn ook nog altijd msn programma's op het internet:
http://www.ebuddy.com/
http://imhaha.com/webmsg/index.jsp
www.messengerfx.com/
Er zijn er nog een aantal, maar anders wordt de lijst zo lang ;)