Ik word steeds lid van een groep op Facebook terwijl ik dit niet wil, hoe kan ik dit uitschakelen?

Wanneer ik inlog op Facebook, heb ik af en toe het probleem dat ik ineens lid ben van een groep waarvan ik 100% zeker weet dat ik me niet aangesloten heb bij die groep. Ik word volgens mij uitgenodigd door vrienden, hoe kan ik dit uitschakelen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Jouw Facebookvrienden kunnen je toevoegen aan een groep. Je bent dat vreemd genoeg meteen lid van die groep. Je kunt niet instellen dat je dat eerst moet goedkeuren. Het enige dat je kunt doen is jezelf weer afmelden bij de groep.

Bronnen:
https://www.facebook.com/help/147058305366686

Dan heeft iemand je paswoord en maakt je lid. Toegevoegd na 10 minuten: naast het vakje groep maken staat er een rondje als je daar op klikt kan je die groep verlaten.

wat dacht je ervan die vrienden eerst vriendelijk te vragen dit NIET te doen, doen ze het wel vrienden eruit knikkeren. Mijn vrienden kring doet dit soort dingen nooit ongevraagd

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100