Hoe kan ik mappen en bestanden die (op een USB stick) in groepen zijn verdeeld weer terugzetten naar de standaard indeling?

Nadere uitleg:
Op een of andere onduidelijke manier heeft mijn Windows 7 computer de bestanden en mappen op mijn (64GB) USB stick in groepen verdeeld, zonder dat ik dat wilde. (gelukkig niet op mijn harddisk).
Als ik had geweten, hoe dat was gebeurd, was het waarschijnlijk gemakkelijk geweest om die weer terug te zetten in 'mappen en bestanden' onder elkaar. Maar ik weet niet hoe het is gekomen.
Bij opvraag van bestanden en mappen op mijn USB stick wordt onder 'NAAM', onder elkaar aangegeven:
een soort zwarte driehoekjes met er achter:
A - E (20); F - L (18); M - R (12); S - Z (12) en Overig (1)
Dit zijn geen nieuwe mappen, maar ze worden als groepen aangeduid en zijn net als gewone mappen te openen door ze in- en uit te vouwen.
Alles in alfabetische delen als hierboven in die 5 groepen is aangegeven met tussen haakjes het aantal bestanden en mappen in die groep.
Wanneer je er op klikt kun je alleen 'Groepen uitvouwen' en 'Groepen samenvoegen'.
Maar daar heb ik niets aan. Ik wil alle mappen en bestanden gewoon weer in 1 lijst (alfabetisch) onder elkaar hebben staan, zoals het eerder altijd was.
Weet iemand hoe ik dat weer terug kan zetten?
Bij voorbaat mijn hartelijke dank!
Peter

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hééél veel dank voor het antwoord. Het werkt! Ben helemaal blij.
Heb een hele tijd zitten tobben.
Ik zal het gelijk in het logboek van mijn computer bijschrijven.
Weet je toevallig ook hoe het erin gekomen zou kunnen zijn?
Dat zou ik wel graag willen weten.
In ieder geval bedankt.
Is opgelost.
Peter.

Het beste antwoord

Rechtsklik ergens op een stukje wit binnen het venster van die usb stick en selecteer geen onder de groepeer optie.