Hoe maak ik de achtergrond even groot als een div?

Hallo,

Ik ben bezig met het maken van een website. Ik gebruik dreamweaver cs6 en dreamweaver CC.

Nu vraag ik mij af hoe ik een achtergrond van een div (een wrapper) evengroot maak als de lengte van een div.
Voorbeeld:
Ik heb een div (de wrapper = div 1) en daarin heb ik 3 andere divs (de inhoud div 2-div 4). Stel ik heb bij div 1 een achtergrond ingesteld. deze staat op 400px. maar div 2-4 zijn zo lang geworden dat ze bij elkaar 600px zijn. Ze steken dus 200px uit.

Hoe krijg ik die 200px bij de achtergrond, zodat deze achtergrond geen 400 maar 600px is?

Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Groeten,

Djorno10

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

In je stylesheet kan je dit toevoegen bij de wrapper:
overflow:hidden;
Dat moet normaal gezien het probleem verhelpen.