Eigenlijk niks, helaas. Je kunt het dan gewoon niet downloaden vanuit Nederland. Helaas, ik heb dit probleem ook wel eens..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
typ die app gewoon op een andere website google play/app store/torrent sites/android sites enzo
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hier is mijn oplossing, ga naar de AppStore, dan naar uitgelicht, klik op je Apple id, toon Apple id , dan land en regio, dan wijzig land en regio, doe dan Amerika dan zal het sowieso lukken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
je moet 3 dingen doen:

- ga naar de play store of op het web en download 4shared.
- als je dat hebt gedaan maak je een account en zoek je het op maar let op: doe de applicatie die wilt met APK. typ de naam " angry birds apk"
- als je de applicatie hebt gedownload moet je kijken naar een redelijke bron en het aantal mb, voor de echtheid van het installatiebestand, dit doe je en je ziet het staan bij downloads. je gaat hem installeren met de installatiepakket van je telefoon zelf.

dit is wat je kunt doen.
4shared is een grote 'plek' op internet waar je kan uploaden en downloaden. dus ook van het buitenland.
let op! als je een raar icontje krijgt of dat hij zorgt dat je tel vastloopt moet je zo snel mogelijk verwijderen, indien niet mogelijk telefoon batterij uithalen en opstarten - daarna meteen via instellingen verwijderen: om hacks tegen te gaan.