hoe zorg ik dat ik geen mails meer krijg van al die websites?

hallo iedereen

ik heb overal wel een account bv. Bij webs en bij mypcbackup of bij minecraft en bij YouTube en bij habbo en ...
maar mijn mailbox zit veel te vol.
nu is mijn vraag hoe zorg ik dat ik geen mails,meer krijg van die websites.

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
19.5K

Antwoorden (4)

De meeste van die sites versturen nieuwsbrieven. Onderaan de mail staat vaak een link 'unsubscribe', klik hier op en dan kun je de mail stopzetten.
Of je logt in op je account en zet het vinkje voor nieuwsbrief uit.

Toegevoegd na 3 minuten:
Voor Goeie Vraag staat het bijvoorbeeld onder mijn pagina -> instellingen -> notificaties: http://www.goeievraag.nl/gebruiker/notificaties

Wel even goed kijken, als je mails krijgt van iets waar je geen account bij hebt, dan moet je niet die unsubscribe knop gebruiken. Dan is het spam. Als je dan die knop gebruikt, weten ze dat je emailadres bestaat en krijg je meer spam.
Bij die dingen moet je gewoon de knop ongewenste mail/spam gebruiken, ik weet niet wat voor mailaccount je hebt, maar elke heeft dit wel als optie (Gmail en Hotmail in elk geval wel)
Ritsuka
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ty, heel erg bedankt
Ritsuka
10 jaar geleden
Welke email gebruik je? An kan ik het misschien met een plaatje laten zien hoe je iets als spam markeert.
Vaak onbegonnen werk om daar vanaf te komen. Wat ik vanaf het begin heb gedaan: mijn 'officiele' e-mailadres alleen doorgegeven aan bedrijven en instellingen als zorgverzekering, bank, erkende webshops e.d. Voor alle overige zaken waarbij een site om een e-mailadres vraagt een Hotnail/Outlook-account aangemaakt, waarin ik de 'diversen'/commerciele rommel/spam laat binnenkomen (meestal Engelstalige mails). Zo blijft het overzicht bewaard. Kortom, zuinig zijn met het doorgeven van het e-mailadres dat je van de provider gekregen hebt.
10 jaar geleden
als je outlook.com gebruikt dan klik je alle ongewenste mailtjes aan en ga je naar opruimen en dan geef je aan dat je ze wilt blokkeren dan komen ze dus niet meer in je mail te recht kan je telkens gewoon doen. Dus van je mailbox alle mailtjes die je niet meer wilt ontvangen aanvinken en naar je ongewenst zetten en dan opruimen en blokkeren
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je zal onderscheid moeten maken tussen betrouwbare en onbetrouwbare afzenders:

Betrouwbare afzenders: klik in de mail op de 'uitschrijven'link.

Onbetrouwbare afzenders: nooit op een link in de mail klikken!!!! Met berichtenregels in je mailprogramma deze mails laten afhandelen.