Mijn facebookfanpagina is gehackt wat nu?

Beste, leden mijn facebookfanpagina is gehackt. En ik weet niet hoe ik die terug kan krijgen. Hebben jullie mischien een oplossing?

Dan wil ik het graag weten! Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Cryofiel
10 jaar geleden
Gehackt? Of heeft iemand gewoon jouw wachtwoord geraden? Of was het zelfs dat niet, maar was jij ingelogd, heb je je scherm open laten staan (of je wachtwoord laten onthouden door je browser), en heb je op die manier iemand anders toegang gegeven tot jouw account zonder dat je het in de gaten had?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Cryofiel was gehackt wil echt die fanpagina terug had 525 like's..

Antwoorden (1)

Facebook heeft hier een aparte pagina voor om de toegang tot jou account te herstellen. Dit kan op: https://www.facebook.com/hacked