Waarom print mijn HP deskjet 3070a geen zwart

Ik heb al een paar keer de cartridge voor de kleur zwart vervangen. De printer geeft geen foutmelding en ziet de cartridge wel maar als ik iets zwarts afdruk, komt er niks uit, en in andere kleuren lukt dit wel.
Ik heb de reiniging al geprobeerd maar niks lukt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat gebeurt er als je zwart-wit selecteert? Zou dan wel eens kunnen dat je plots wel zwart kan afdrukken.

Antwoorden (1)

Check via de webpagina van je printer(als je deze wireless hebt aangesloten op je netwerk) wat de status is van je cartridges. Misschien herkend je printer de zwarte cartridge niet correct, voor USB zijn aparte utility programma's die vaak bij de driver geleverd worden... anders even naar HP.com

Anders dan toch voorzichtig met spiritus of ethanol en wattenstaafje de printernozzle op je cartridge schoonmaken?