Kan ik het beeldscherm van mijn compaq 610 vervangen door een even groot scherm?

Ik heb een laptop waarvan het beeldscherm kapot is, maar omdat ik er heel erg aan gehecht ben, wil ik alleen het beeldscherm vervangen. Nu is het best lastig om een losse te vinden hier in Vlaardingen, dus kan ik hem vervangen door een ander 15,6 inch beeldscherm?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kan hem inderdaad vervangen maar je hebt wel d PRECIES de zelfde nodig als die andere.
(ik raad je aan om even naar een computer of tech winkel te gaan, hij zal je meer info geven en zal je daarbij helpen)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een nieuw scherm vinden voor een lapot gaat vermoedelijk niet zo makkelijk.
Bij ons hebben we dit als volgt opgelost:
Wij hebben de lapot genomen en daar gewoon een ander beeldscherm op aangesloten.

Verder zou ik echt niet weten hoe je aan een nieuw beeldscherm kan geraken voor erin te monteren.
Is je computer nog onder garantie? Dan kun je hem binnen brengen en zullen ze daar wel een nieuw scherm insteken...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.replacedirect.be/category/114520-101038/compaq-610-notebook-pc-laptop-lcd-schermen.html?prrel=1915588# Is misschien één van deze schermen passend?