hoe kun je foto's bewerken met de computer zoals dit ; ?

Hee mensen, tegenwoordig zie ik heel veel edits op instagram voorbij komen , die mensen zijn zo naaiend om het niet te vertellen. Ik hoop dat iemand van jullie me kan helpen ik zou er blij om zijn , jullie promoten op insta als je dat wilt ( doe ik dan ook met mijn YouTube kanaal ) KiekBox alvast bedankt x .

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Er zijn verschillende manieren waarop je een foto kan bewerken, het hangt vooral af hoe fel je er mee bezig wilt zijn en of je er geld aan wilt uitgeven of niet om te zien welk programma of welke site voor jou geschikt is.

Langs de ene kant heb je verschillende gratis site's en programma's waarmee je simpel en snel foto's kan bewerken:
fotobewerken.eu
fotoflexer.com
Picasa (dit vind ik de beste)

Anderzijds heb je ook betalende programma's die redelijk veel tijd en moeite vergen om te leren maar waarmee je wel professionele foto's kan maken/ bewerken die er veel beter uitzien dan foto's bewerkt met gratis site's en programma's.
Dan raad ik vooral Adobe Photoshop aan, hiermee kan je werkelijk alles doen (ik gebruik het zelf ook) maar dan moet je er wel een paar honderd euro's voor over hebben en het kost een tijdje voor je het echt goed beheerst.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Grappig dat ze het niet willen vertellen want het is erg makkelijk te maken.... Dit is voor mij 5 minuten werk in PS....
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Ja Jackinthebox, maar hoe lang heb je er over gedaan om dat soort dingen nu te kunnen? PS is niet een programma wat je in 1 dag zo even leert (vond ik in ieder geval). Ik kan helaas nog niet alles :-(
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voldermort, je hebt gelijk het kost enorm veel tijd om PS onder de knie te krijgen... Maar daarna kun je ook alles, je hoeft te hoppen naar een ander programma voor een bepaald effect om dat weer onder de knie te krijgen...
Je kunt ook wat foto's bewerken met Photoshop. Dat is wel alleen voor Apple.