Opnieuw starten in de afsluit-pop up?

Mijn neef heeft een laptop met als besturingsprogramma Vista. Aangezien er in zijn registers het een en ander niet goed zit, moet hij voor PC Tools het een en ander uitvoeren, om zijn registers weer helemaal schoon krijgen.
In zijn geval moet hij in de veilige modus gaan werken, om het een en ander opgelost te krijgen. Nu krijgt hij van PC Tools de opdracht: opnieuw starten in de afsluit-pop up?
Weet iemand wat PC Tools hiermee bedoelt? Ik zelf werk op een pc met windows home edition. Van het besturingsprogramma Vista weet ik hoegenaamd niets.
Graag jullie reactie en alvast hartelijk bedankt.
Met vriendelijke groet Plato

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Met de afsluit-pop-up wordt waarschijnlijk bedoeld het scherm waarin je kan kiezen tussen afsluiten, annuleren en opnieuw opstarten.
AlphaLimaSierra
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Waarschijnlijk wil het programma niks meer dan dat je de computer gewoon opnieuw opstart!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer eens het programma CC cleaner. Hier kan je de opdracht geven je register te controleren. Bij mij (Vista) haalde hij de eerste keer een heleboel foute instellingen weg.