Hoe kan ik gelezen e-mails van de oude naar de nieuwe laptop copieren?

Mijn moeder heeft een nieuwe laptop, waar ik outlook 2007 op heb gezet. Zij wil graag de oude mails houden. Hoe zet ik deze over, naar de nieuwe computer. Zelf dacht ik dat het vanzelf zou gaan als ik de bestaande account ook zou aanmaken op de nieuwe laptop. Wie kan helpen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Als de oude laptop ook office 2007 had kan je de je email exporteren naar een pst bestand. Dit bestand kan je dan weer importeren in outlook op de nieuwe computer zodat er absoluut niets verloren gaat. Bij de export selecteer je je postvak in en zet je een vinkje voor "onderliggende mappen" Hierdoor wordt niet alleen Postvak In, maar ook de verwijderde e-mails, je contactpersonen etc. meegenomen in de export.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je antwoord spreekt mij heel erg aan. Is het mogelijk het iets meer de stappen te specificeren. Ik zou je zeer dankbaar zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klik op bestand→importeren & exporteren In het pop-up venster kies je voor "naar een bestand exporteren". Klik op volgende en kies in het volgende venster voor "bestand met persoonlijke mappen(.pst)". I het volgende venster kan je dan kiezen wat je wilt exporteren. Vergeet daarbij niet het vinkje te zetten bij "inclusief submappen"
Eventueel kan je hier ook je agenda en contactpersonen meenemen. Het handigste is om gewoon Postvak-Naam te selecteren inclusief de sub mappen. Dan weet je zeker dat je alles meeneemt. Suc6
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb je reactie gezien, alleen gaat er bij mij iets fout denk ik.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is mij tot op heden niet gelukt, maar ik geef niet open blijf het proberen.

Andere antwoorden (1)

Via een omweg. Maak een G-mail account aan, stuur je oude mails daar naartoe en eventueel weer verder naar het account op de nieuwe laptop.
jc54