Wanneer brengt Apple weer een nieuwe macbook uit?

Hallo,
Ik wil een macbook kopen maar de macbook retina is al sinds 2012 uit (natuurlijk zijn ertussendoor kleine updates maar daar let ik nie op) dus mijn vraag is wanneer komt de volgende waarschijnlijk uit want als die over een half jaar uitkomt dan wacht ik er zeker nog even op maar als ie pas over 2jaar ofzo uitkomt dan ga ik deze versie kopen
Alvast bedankt

Mvg Olivier

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Vorig jaar heeft Apple tijdens een keynote de nieuwste en meest recentste MacBook Pro uitgebracht met een Retina-scherm. Hier is een link van de techneuten-website Bright, in dit artikel zullen ze vertellen wat hun eerste indruk op de nieuwe Pro was. ----> http://www.bright.nl/eerste-indruk-macbook-pro-retina-13-inch-2013
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
paulus811
10 jaar geleden
Maar dit is toch geen antwoord op de vraag wanneer er een nieuwe uitkomt?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik dacht misschien kon degene gewoon de meest recente kopen zonder te wachten... ik heb tenminste geprobeerd een antwoord te geven!
Dat is niet te zeggen, maar resultaten uit het verleden geven wel inzicht in wat er waarschijnlijk staat te gebeuren. Macrumors houdt bij wat de geruchten zijn(!) en hoe lang het al geleden is dat er van een bepaald type Mac een model is uitgebracht.
Kijk hier: http://buyersguide.macrumors.com
Kies het model waar je interesse naar uitgaat en bepaal of je net zo goed nu kunt kopen of beter even kunt wachten.
Voor de gewone MacBook Pro: die heeft het waarschijnlijk gehad en komt nooit meer terug. Voor wat de retina-editie betreft is de laatste zo'n 4 maanden oud, (geen 2 jaar dus) Ze volgen elkaar wel vlot op, dus over 4 maanden is er misschien al wel een nieuwe.