Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat heb ik als alternatieve e-mail adres ingevuld bij hotmail?

ik ben mijn wachtwoord kwijt en heb er een alternatief e-mail adres op gegeven maar hoe kom ik er agter welke ik heb opgegeven kan ik dat ergens nakijken zonder intehoeven loggen op mijn account waarvan ik mijn ww niet meer weet?

Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (4)

is dat niet je email adres van je provider die je ingevuld hebt als alternatief

Toegevoegd na 1 minuut:
bij het aanmelden van hotmail heb je een alternatief email adres ingegeven dit email adres moet je hebben
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Kijk in al je andere mailadressen waar hotmail het mailtje om je wachtwoord terug te halen naar toe stuurt, dan weet je direct welk mailadres gebruikt is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Dat email adres is volledig vrij te kiezen. Echter als je er geen 100 hebt zou het ergens vrij gemakkelijk uit moeten komen. Echter als het een oude van school is of iets gelijkaardigs dan kan dat problemen geven.

Ik geloof dat de vriendelijke mensen van 'hotmail' je dit adres ook wel willen geven. Eens een mailtje sturen de situatie uitleggen.

Wat deze vriendelijke mensen wel niet doen is je account overzetten op een ander email adres. Daar zijn ze streng in.

Hopelijk geraak je zo weer wat dichter :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Situatie:
wachtwoord van hotmail kwijt
alternatief voor je account van hotmail kwijt.

Ik vrees dat het niet gaat.
Als je een nieuw account aan zou maken dan vermoed ik dat hotmail je niet de informatie kan geven voor je alternatieve account van je hotmail.

Als ik jou was zou ik alle mail adressen invullen die je de afgelopen 10 jaar hebt gebruikt. Wie weet krijg je je gegevens terug op het door-jou-aangegeven account.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing