Waarom krijg ik vervormd beeld met skype?

Hallo,

Wanneer ik op skype aan het bellen ben met iemand en diegene zet zijn webcam aan of gaat zijn/haar scherm delen krijg ik een raar vervormd beeld. U kunt op het plaatje zien wat ik zie. Het zijn strepen van het beeld door elkaar heen. Ik heb dit probleem al langer en skype updaten helpt niet.

Alvast bedankt,

Djorno de Gelder

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat krijg je vaak als je internet even uitvalt of je skype loopt vast, wat ik altijd doe is even opnieuw bellen. Volgens mij is er niks aan te doen, want het ligt meestal aan skype of aan je internet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hallo, Ik weet zeker dat internet het doet en dat skypw niet vast loopt. Ik heb download snelheid van 40mbits/s en upload van 5mbits/s (ik zit via een powerline, toen ik via ethernet direct was verbonden had ik down ~70mbits/s en upload ~7mbits/s) in beide gevallen krijg ik vervormd beeld. Zou het iets kunnen zijn met mijn grafische drivers? Ik heb een MSI GTX geforce 660 o/c met de nieuwste drivers. Ik heb via nvidea control panel alle instellingen naar fabriekswaarden gezet. Dit hielp niet. Hopelijk weet u wat ik kan doen. Alvast bedankt,
Djorno10
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Skypw is natuurlijk skype ;).