Dat had ik eerst ook. Ik had per ongeluk de vliegtuigstand van de telefoon aangezet. Dit zou het misschien kunnen zijn. En anders moet je eens bij de meldingen kijken van whats app.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
het kan zijn dat je je geluid uit hebt staan, daarmee bedoel ik het knopje op de zijkant.

als dat knopje niet op "uit" staat, moet je even controleren of hij ook echt geluid maakt. het is een beetje moeilijk om uit te leggen, maar luister bv even muziek, als je geluid aan staat, dan is het geluid aan.

sorry voor de moeilijke uitleg!