via mijn webdesigner krijg ik mails van een ander bedrijf in mijn inbox is dat strafbaar?

Een aantal maanden geleden heb ik voor mijn bedrijf een website laten maken door een webdesigner.
Degene heeft alles geregeld van domeinnaam tot domeinhosting.

Nu krijg ik via de webdesigner mailtjes binnen van een ander bedrijf dat ook onder zijn klantenkring bevindt, en vraag mij af of dat niet verboden is voor deze webdesigner?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik heb de reacties gelezen en het lijkt erop dat de webdesigner een 'forward' (omleiding) heeft ingesteld voor e-mails die nog op jouw vaders domein binnenkomen. Dat kan volgens mij alleen maar als je vaders domein nog actief is (anders krijgt de afzender namelijk het bericht terug met "Delivery failure" o.i.d., omdat het e-mailadres niet bestaat). Bij mijn weten is dit niet strafbaar, tenzij jouw vader nadrukkelijk heeft aangegeven dat hij geen 'forward' e-mailadres wil instellen. Je kunt de webdesigner gewoon vragen of hij de omleiding wil verwijderen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100