Hoe zou het kunnen komen dat mijn printer niet print?

Er is iets mis met de verbinding tussen computer en printer (draadloos). Waarschijnlijk hoef ik alleen maar iets aan te klikken en dan doet ie het weer, maar wat was het ook alweer? Waarschuwing: ik ben echt een nul op comptergebied.

Toegevoegd na 6 minuten:
Volgens mij moet ik iets in het configuratiescherm doen. Als ik het me goed herinner.

14 jaar geleden

Het beste antwoord

Het zou ook kunnen liggen aan de drivers van de printer. Als die niet is geïnstalleerd kan de printer slecht of niet werken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Kijk idd even bij configuratiescherm---> printers en faxen ----> dan rechtermuisknop op je printer die als het goed is daar weergegeven staat. Kan zijn dat ie op onderbroken staat. Of niet meer als standaard printer weergegeven staat. Succes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mij is dat ook wel eens gebeurd. De voeding uitschakelen en na 10 seconden weer aanzetten, helpt dan.