Word er op een computer in een logboek geregistreerd wanneer deze verbinding maakt met een netwerk en wanneer deze verbinding eindigt/verbreekt? .

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K
Poet
10 jaar geleden
Ik weet het niet maar ik zie wel dat je er een app voor hebt:
http://www.nirsoft.net/utils/tcp_log_view.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1. Als het via een inbelmodem is, dan kun je logboek inschakelen bij eigenschappen. 2. Als het via LAN/WAN is, kun je het logboek van de Firewall inschakelen.(standaardnaam: windows/pfirewall.log) 3. De meeste routers houden ook logboeken, is merkafhankelijk hoe je ze in kunt zien en wat ze registreren.

Antwoorden (2)

In de geschiedenis kun je zien op welke websites je bent geweest. . Bij bv chrome kun je bij de geschiedenis staat ook de tijd als je inschakeld op een website en ddede laatste website die je uitschakeld staat bovenaan. Geschiedenis vind je bij de instellingen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Meestal kan je dit zien als je inlogt op je router. Deze houdt meestal een logboek bij. Hierin staat dan meestal de begintijd van de verbinding, en de tijd wanneer deze verbinding verbroken wordt.

Inloggen op je router doe je als volgt:

• startmenu --> typ ' cmd ' in zoekbalk en druk op enter.

• typ in het cmd vak --> ipconfig/all --> enter

• Kijk dan bij default gateway, daar staat dan 192.168.1.1 of iets dergelijks. Dit adres doe je invoeren in je browser.