Robinknowsbest

Hier het stappenplan:

Stap 1: Ga naar http://www.youtube.com

Stap 2: Log in.

Stap 3: Klik rechts boven in op je eigen nickname en ga naar favorieten.

Stap 4: Klik op afspeellijsten.

Stap 5: Klik links boven op Nieuw > Nieuwe afspeellijst.

Stap 6: Geef je afspeellijst een naam en klik op maken.

Je afspeellijst is nu gemaakt, nu kun je naar de filmpjes die jij in je afspeellijst wil hebben gaan, daar kun je dan onder het filmpje op "Opslaan in" drukken, daar selecteer je je nieuwe afspeellijst

Ik hoop dat het lukt!

Succes
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is een manier met een enorme omweg, ik denk van de oude lay-out van youtube.
Als je een youtubevideo hebt geopend, heb je onder je video 'over', 'delen' en 'toevoegen aan' staan. Klik op 'toevoegen aan' en als je niet al een afspeellijst hebt waar hij in zou kunnen, waar je dan op zou kunnen klikken, staat er: 'nieuwe afspeellijstnaam opgeven'. Typ hier de naam van de afspeellijst. Daarna kun je de video aan de afspeellijst toevoegen.