ik heb een bestand geconverteerd naar .AVI maar windows movie maker ondersteunt hem dan toch niet hoe kan dat?

Ik heb een bestand geconverteerd naar .AVI maar windows movie maker (wmm) ondersteunt hem niet terwijl WMM .AVI normaal wel ondersteunt hoe kan dit? P.S geen K- lite codec pack want dan gebeurt er steeds iets raars waardoor hij afsluit als ik iets aanklik.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

AVI is een verzamelnaam voor een hele hoop verschillende soorten opslag en compressie. DivX en Xvid bestanden hebben ook AVI als bestandsextensie en WMM kan ze niet allemaal lezen. Bestanden die rechtstreeks uit de camcorder komen zijn ook AVI en ook die kan WMM (bij mij) niet lezen. Dus een extensie AVI is op zich nog geen garantie omdat de inhoud nogal kan verschillen.
Ik zou zeggen: gebruik Format Factory om het bestand te converteren naar WMV, dan weet je zeker dat WMM het aankan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dankje dat zal ik doen!