Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb een bestand geconverteerd naar .AVI maar windows movie maker ondersteunt hem dan toch niet hoe kan dat?

Ik heb een bestand geconverteerd naar .AVI maar windows movie maker (wmm) ondersteunt hem niet terwijl WMM .AVI normaal wel ondersteunt hoe kan dit? P.S geen K- lite codec pack want dan gebeurt er steeds iets raars waardoor hij afsluit als ik iets aanklik.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
567

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

AVI is een verzamelnaam voor een hele hoop verschillende soorten opslag en compressie. DivX en Xvid bestanden hebben ook AVI als bestandsextensie en WMM kan ze niet allemaal lezen. Bestanden die rechtstreeks uit de camcorder komen zijn ook AVI en ook die kan WMM (bij mij) niet lezen. Dus een extensie AVI is op zich nog geen garantie omdat de inhoud nogal kan verschillen.
Ik zou zeggen: gebruik Format Factory om het bestand te converteren naar WMV, dan weet je zeker dat WMM het aankan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dankje dat zal ik doen!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding