Waarom speelt pc slecht HD video's af op o.a youtube ?

Ik kan geen HD video's afspelen op Youtube, ik moet altijd 480p kiezen op 760p en 1080p haperen de filmpjes enorm en als ik ze dan pauze zet stopt het beeld wel maar loopt het geluid door. Games die ik wil spelen draaien ook alleen fatsoenlijk op de laagste resolutie. Ligt dit aan mijn videokaart, geheugen of CPU. Of is het een combinatie van factoren ?
Onderstaand zit in mijn pc.

AMD Radeon HD 5450 1GB videokaart.
Moederbord ECS RC410-M (Asterope)
Systeemgeheugen 2048 MB (DDR2-667 DDR2 SDRAM)
CPU Type DualCore Intel Pentium D 805, 2666 MHz (20 x 133)
Harde schijf WDC WD2500JS-60NCB1 ATA Device (250 GB, 7200 RPM, SATA-II)

Wat kan ik veranderen om te zorgen dat het wel lekker draait.?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2K

Antwoorden (3)

Mischien een idee om Adobe flash te installeren op je pc.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
NIeuwste Adobe Flash player in reeds geinstaleerd.
waarschijnlijk heb je gewoon een slechte internet verbinding.
Vooral als je online speelt heb je snel last van lagg.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Internetverbinding ligt het ook niet aan.
Ook als ik offline speel heb ik er last van.
Internet snelheid is 44.55Mbps en ping van 13ms (vlissingen-Naaldwijk)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
draaien er dan niet teveel achtergrondprogramma's mee?
Op het eerste gezicht leek dit mij ook een probleem met de internetverbinding, maar dat is dus uitgesloten. Ik denk dat dit vooral ligt aan de toch wel wat verouderde hardware in de pc, het is moeilijk om deze hardware slechts deels te upgraden omdat je dan snel problemen krijgt met bottlenecks. Probeer ook eens een keer een clean install van je besturingssysteem (windows?) Te maken.