welke stekker heb ik nodig voor mijn laptop?

ik wil in amerika een laptop gaan kopen, nu staat er bij de laptop 100-240 volt maar er zit natuurlijk wel een amerikaanse stekker aan. heb ik dan een gewone amerikaanse stekker naar eu stekker nodig, of echt een stroom converter?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
paulus811
10 jaar geleden
Volgens mij stel je deze vraag voor de tweede keer. Ik heb m al beantwoord en voorzover ik weet eas daar niets mis mee.

Het beste antwoord

ik neem aan dat dit op de voeding staat en niet op de laptop zelf ?
dat is altijd een lager voltage
Je kan gewoon een EU stekker kopen
Je kan ook gerust een eu voeding kopen
capthavoc