Waar kan het aan liggen dat de blue ray speler in een laptop het niet meer doet?

Toegevoegd na 1 minuut:
De mensen van de computerzaak kunnen de oorzaak niet vinden, misschien dat hier experts zijn die het wel weten.
Alvast bedankt!!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je geeft al aan dat de laptop nog geen jaar oud is. Dat wil zeggen dat je hier nog garantie op hebt. Als ik me niet vergis bevind Nederland zich binnen de EU en binnen de EU heb je 3 jaar garantie op dit soort onderdelen van laptops. Het kan zijn dat je na 1 jaar nog wel recht hebt op een coulance regeling waardoor je wellicht alleen de verzendkosten moet betalen. Ok even terug naar je probleem met je blu ray speler. - Wat doet het precies niet? - Welk merk speler is het? - Werken cd's en dvd's nog wel? - Draait de blu ray schijf wel (hoor je deze draaien?) - Heb je andere software gebruikt om blu ray films mee af te spelen? - Wat heeft de pc-zaak over de speler gezegd? Zorg ervoor dat je voor jezelf opkomt je hebt gewoon garantie hierop. Alleen je accu kan onder de (nl garantie) van 1 jaar vallen.

Allicht dat die het niet kunnen vinden. Zo een ding is niet te onderzoeken of te repareren als ie kaduuk is. Ik hoop dat je nog garantie hebt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100