Hoe stel ik de homepagina in van mijn computer?

Ik heb Windows Vista en heb nu.nl als homepagina. Ik wil nu de startpagina als eerste zien als ik de computer opstart. Hoe doe je dat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De homepage veranderen. Hangt af van browser hoe te handelen. Bijv. in IE: menu extra, in Firefox: menu tools-options

Antwoorden (1)

Onder Start >> Alle programma's staat een map genaamd Opstarten. Deze verken je door met de rechtermuisknop erop te klikken en op verkennen te klikken. Sleep naar deze map de snelkoppeling van de webbrowser die je mee wilt laten opstarten .
Dat zou moeten werken.

Zo niet, dan hoor ik het graag!
SimonV
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zo start de internetbrowser meteen op bij het opstarten van de computer. Ik geloof niet dat dit de bedoeling is van de vraagsteller.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sorry, juist wel de bedoeling! plusje (met excuus)