welken processor kan ik het best gebruiken om mijn processor te upgraden ?

beste lezer,
hier bij heb ik een vraag.
kan ik mijn processor upgraden?
en zo ja welken kan ik het beste er in doen.
ik wil graag games opnemen.
ik heb een hp compaq dc7700p.
besturing's programma: Windows 7 professional 32 bit.
ram: 3.00GB
processor: intel(R) Core(TM)2 cpu 6300 @ 1.86ghz 1.87ghz
mijn vraag is dus eigenlijk welken beteren processor ik kan gebruiken.
het liefst een i7 natuurlijk maar volgens mij kan dat niet in mijn computer.
ik zou het heel erg waarderen als u hier op een antwoord weet.

met vriendelijke groet Rick

Toegevoegd na 23 minuten:
mijn video kaart is een nvidia geforce g210

Toegevoegd na 1 uur:
ik heb eigenlijk niet van die zware games minecraft , cod mw2 , battlefield bad company 2
want ik record met obs en daar geeft hij links onder in aan encoden
heb opgezocht wat het was maar kwam er vaag achter dat het aan de de cpu licht
en aan gezien ik een kind ben zonder baan heb ik niet veel geld om een nieuwe computer te kopen.
maar ik heb op internet wat gekeken en daar vond ik dit foto 1
dat gele is wat ik nu.
maar dus met die blauwe pijl is wat er in mijn computer kan.
en zo ja is het een goede cpu ? foto 2
ik hoop dat u hier op kunt antwoorden
mvg rick

Toegevoegd na 17 uur:
Voor een moeder bord moet ik dan nog rekening houden moet de transformator?

Toegevoegd na 18 uur:
hallo ik heb hier een paar moederborden welke van deze is het beste met prijs vergelijking?
http://www.kieskeurig.nl/moederbord/sapphire/atx_amd_990fx/specificaties/1064049

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is het niet een veel beter idee om aan een volledig nieuw systeem te gaan denken? Ik zie zo snel niet wat voor videokaart er in zit, maar het zal niet veel spectaculairs zijn in zo'n kastje. Ik weet ook niet wat voor games je op wil nemen, maar met een CPU upgrade gaan games ook niet beter draaien. Dat zal dus snel gaan resulteren in een CPU-upgrade waarna je dus een heel nieuw systeem zal willen. Zonde van je geld waarschijnlijk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
mijn video kaart is een nvidia geforce g210 Welke games dacht je dan te gaan spelen en op te gaan nemen? Of welke games speel je nu?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.kieskeurig.nl/moederbord/gigabyte/ga-b75m-d3h/specificaties/1053563
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Probleem hier is echter ook nog de behuizing en waarschijnlijk ook nog de voeding. De behuizing is een officedoos geen inbouwbak, dus alles wordt dan passen en meten. De voeding zal niet veel meer toelaten dan wat er in zit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
oke ik.
ik was op internet aan het zoeken
en daar praten ze over cache geheugen wat is dat pressies?
groet rick
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
weet iemand een goeie betrouwbaren website waar je alle computer onder delen in 1 keer kan bestellen moederbord, video kaart, processor enz .
ga denk ik een eigen computer in elkaar zetten
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Beste is om op tweakers.net te kijken. Maak een account aan, dan kan je een virtuele pc samenstellen, daarna kan je kijken welke verkoper deze onderdelen het goedkoopst aanbiedt en wie er betrouwbaar is. http://tweakers.net/pricewatch/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik lijk een beetje een zeurdoos (ben ik ook :P )
maar ik zoek een boeder bord waar een video kaart een nog een paar andere dingen in kunnen welken is dan het beste in een prijs klassen van 40 euro?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
nog een vraag over iets anders weten jullie hier antwoord op? http://www.goeievraag.nl/vraag/computers-internet/hardware/overeenkomst-werkgeheugen-processor-snelheid-windows.488512

Het beste antwoord

Ik zou zeggen, upgrade het moederbord, het RAM-geheugen, de processor, en de videokaart.
Ik heb even een configuratie gemaakt van wat je dan moet bestellen en hoeveel dat kost: http://tweakers.net/pricewatch/bestelkosten/552569
Het kost in totaal € 207,97.
Het is iets goedkoper dan een nieuwe computer, en je computer is gelijk weer veel sneller. Ik hoop dat je harde schijf SATA heeft en geen IDE, want ik heb geen rekening gehouden met IDE, maar wel met SATA.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke bedankt en ik heb een sata hardeschijf groetjes rick