Hoe moet ik mijn mobiele website weergeven in een app

Ik ben momenteel bezig met mijn eigen social media. Ik heb een mobiele weergave versie van de app, maar deze wil ik in een app weergeven. Zegmaar, als ik op de app klik, mijn website te zien komt. Ik heb iets gelezen over webapp maar ik zie nergen een uitleg hiervan. Graag de app voor Windows Phone en Android.

Toegevoegd na 1 minuut:
2e regel moet zijn; Ik heb een mobiele weergave van mijn WEBSITE, deze wil ik graag weergeven in een app.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als ik het goed begrijp wil een snelkoppeling van uw site naar uw beginscherm/hoofdmenu van uw telefoon?

Op mijn Galaxy gaat het zo:
1. Ga naar de desbetreffende website
2. Ik druk dan op de instellingen knop, deze geeft het volgende keuze menu:
- nieuw venster - vensters
- instelling heldr. - vernieuwen
- volgende - meer

3. Ik druk dan om meer
4. En vervolgens op 'sneltoets pagina'

Nu staat de site als App in mijn hoofdmenu.
Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht uw toestel erg veel verschillen met die van mij en komt u er niet uit. Stel dan gerust een vraag.