Waarom krijg ik bij hotmail de mail terug?

Als ik een mail wil sturen naar mijn stagebegeleidster krijg ik de mail terug in mijn mailbox. Het emailadres is correct. Ook ligt het niet aan de verbinding: zowel bij mij thuis en op het stage-adres werkt de mail niet. Ze ontvangt de mail (met bijlage) wél als ik hem via een reply op een eerder gestuurde mail stuur.

Wat is hierbij een probleem, iemand een idee waar het aan zou kunnen liggen?
Alvast bedankt voor de moeite.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
SimonV
10 jaar geleden
Terug in je mailbox: wat voor melding krijg je hierbij?
Amadea
10 jaar geleden
Zou het niet kunnen dat je een fout in het adres hebt staan? Bijvoorbeeld een liggend streepje in plaats van een underscore. Of een 0 in plaats van een O.

Antwoorden (1)

Wat gebeurt er als je haar e-mailadres kopieert van een eerder mailtje dat ze naar je heeft verstuurd en dat probeert? Als dat ook werkt heb je gewoon het verkeerde adres in je adressenboek staan.