Ik kan mijn wifi niet verbinden. Hoe kan dat?

Mijn computer die deed het niet meer, dus herinstalleerde ik mijn PC. (Windows 7 Professional) Maar toen ik mijn wifi probeerde te verbinden stond er een rode X voor mijn wifi naam. Dus ik kan mijn wifi niet meer verbinden. Maar het kan dus wel met mijn IPhone, en ik kan gewoon verbindingen maken met andere netwerken. Hoe los ik dit op???

Weet jij het antwoord?

/2500

Als je onder apparatenbeheer dat kruisje hebt dan moet je de driver ervoor nog installeren. sluit je pc tijdelijk even aan op kabel en kijk daarna eens bij windows update bij optionele drivers ? ook kan het handig zijn, als je aangesloten bent via kabel in apparaten beheer te doen alsof je de wireless adaptor uit apparatenbeheer verwijdert. Daarna opnieuw opstarten dan zal de hardware weer opnieuw gevonden worden daar krijg je ook de optie zoek op windows update. wordt hij daar niet gevonden dan kan je driverbooster proberen. of wellicht heb je een driver cd die bij deze pc hoorde waar hij op staat ?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100