Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kun je op elke tom tom ook een kaart van buiten europa zetten?

Toegevoegd na 2 minuten:
in de winkel staat bij alle tom tom "europa". Ik begrijp dat ie dan de europa kaarten er al op heeft, maar kan ik een kaart online kopen en instaleren? bijv. afrika? heeft dat ook met het gehuegenkaartje te maken of het kan?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan extra kaarten op SD-kaartjes zetten.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het heeft te maken met de versie van de TomTom die je hebt. Sommige kaarten nemen teveel ruimte in beslag en moeten een nieuwe SD kaart nodig hebben. Maar de oudere TomTom's kunnen niet alle groottes aan. Ik heb zelf een hele oude en die maximaal een 4 Gb kaart aan. Een paar jaar geleden ben ik naar Zuid-Afrika geweest en hebdaar inderdaad mijn TomTom gebruikt (want SD-kaartje gekocht met de kaarten van Zuid-Afrika er op, werkte briljant!).

Op de site van TomTom kan je kijken (aan de hand van het model dat je hebt) wat er mogelijk is (ze geven hier ook uitleg hoe je je typenummer e.d. kan vinden, werkt heel gebruikersvriendelijk).
https://www.tomtom.com/en_us/shop/maps/
(Lees meer...)
Thecis
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dank je wel! hier heb ik wat aan.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding