Kan je definitief verwijderde bestanden terughallen met recuva?

Kan je bestanden die direct vanaf je usb definitief verwijderd zijn terughallen met recuva zo nee is er een programma daarvoor?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, zou gewoon moeten kunnen tenzij het 7 keer oveschreven is met nullen of 7x met random data, dan wordt het behoorlijk lastig (deze optie is bij Mac te kiezen).
Zelfs bij windows full format kan je dit (gedeeltelijk) terug halen.

Als je het programma opstart, kan je kiezen welke schijf recovered moet worden. Kies hierbij de USB schijf.
Voor andere gratis programma's die dit kunnen (recuva staat hier ook tussen):
http://www.itips.be/2009/05/06/de-5-beste-gratis-data-recovery-tools/
Thecis