Ligt uiteraard aan jouw type tv. Je kunt de powerpoint in het venster 'Opslaan Als' opslaan als een serie foto's in een mapje. Dit zijn gewone JPEG's, geen animaties dus. Puur de dia. Hoop dat dit heeft geholpen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een tv heeft geen programma's om ppt o.i.d. te lezen. Je kan als je smart tv hebt er een soort foto's van maken en door klikken. Verder zou ik geen andere oplossing weten je kan ook nog er een filmpje van maken en telkens op pauze zetten. Of je computer op je tv aansluiten is nog het makkelijkst, maar ik geloof dat je dat juist niet wil.