Bestaat er een soort Usb voor je laptop zodat je hiermee internet ontvangt?

Een kaart, of usb waar internet op staat.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, dit heet een usb dongle: http://nl.wikipedia.org/wiki/Dongle_(hardware)
Je moet even rondkijken van welke provider je deze wilt hebben, KPN bied dit onder andere aan.

Toegevoegd na 31 seconden:
Er bestaat overigens geen kaart of usb waar het internet op staat, dit is veel te veel data.
Ritsuka
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja een Dongel heet zo iets, zelf had ik er een van Appie deed het heel goed maar erg duur mijn tegoed was binnen half uur op € 10,00. Als je wi-fi kunt gebruiken vanaf je laptop bv bij V&D of een bibliotheek dan kost je internet niets.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt ook met je huidge SIM-kaart en een universele dongle (zoals internet op je laptop gebruiken. Een tip: Ga Bliep* gebruiken, dat kost 50 cent per dag, en je kunt dan onbeperkt internetten! Een Bliep* SIM-kaart kost maar 10 euro.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mooie toevoeging!
Kan je het internet wel uitprinten;-) Wel het juiste antwoord!

Andere antwoorden (1)

Ik snap je vraag niet helemaal maar hier heb ik twee suggesties
Hier is een dongel zoals deze: http://mobiel.kpn.com/kpn-prepaid/mobiel-internet-prepaid-dongel
Maar je hebt ook usb sticks waarmee je internet kan ontvangen zoals deze: http://www.conrad.nl/ce/nl/overview/0415145/?WT.mc_id=google&insert=8J&gclid=CPKezcb3jrwCFUTA3god90QA_Q&WT.srch=1
Dus dan kan je even kijken wat je wilt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het ging inderdaad om een Dongel. Bedankt nog!