Kan mijn videokaart 3 schermen aan?

Het betreft hier de GIGABYTE GTX 650 2gb videokaart
Dus ik wil 1 scherm om bijv. Battlefield op te doen en op de 2de me Skype en op de 3de me Twitter
Is dit mogelijk?
Aansluitingen videokaart:
2x DVI
1x VGA
1x HDMI

Toegevoegd na 8 minuten:
3 beeldschermen

Toegevoegd na 9 minuten:
Ik was van plan om 1 27 inch scherm te kopen 1 24 inch scherm en 1 19 inch scherm
Is dit mogelijk?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
normaal als het multifunctioneel is, moet het ergens ook weergeven staan op de doos bij aankoop, niet dat ik deze info mezelf kan vinden maar bij uittesten zou ik dat enkel aanraden als je een fatsoenlijke koeler hebt, anders verhit je de boel en creëer je enkel meer stof aan die tot branden zullen ontstaan en dus uw pc/laptop kan doen crashen, als je een fatsoenlijk hebt enigste probleem die je kunt hebben is een foutmelding dat het niet mogelijk is om meerdere schermen te gebruiken

Antwoorden (1)

Je videokaart kan dit niet aan, hij herkent de 3e monitor dan niet.
Bovendien zal je te weinig geheugen hebben om dan ook nog battlefield te kunnen draaien.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is mogelijk maximaal 4 staat er op de site van de uitgever.
Toch bedankt voor de moeite
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is mogelijk maximaal 4 staat er op de site van de uitgever.
Toch bedankt voor de moeite
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hmm ik zie het nu Inderdaad op de nvidia site. Dan zal ik zelf toch iets fout hebben gedaan bij mn eigen monitors.
Je kan Inderdaad tot 4 monitors aansluiten, toch betwijfel ik het of je bf3/4 kan draaien met zoveel
monitors