Als hij na een reset nog niets doet, hang hem eens aan je computer (als je die hebt) en start iTunes op. Herstart de telefoon vervolgens nog eens. Als iTunes hem ziet, kun je ervoor kiezen hem opnieuw in te stellen (wel met verlies van je data).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bedankt voor de info maar hij werkt nog steeds niet. ik ben naar een appl winkel geweest vermoedelijk batterij stuk

Andere antwoorden (1)

Ik zou een reset proberen. Uit-knop en homeknop enkele seconden tegelijk ingedrukt houden. Vervolgens zou het Apple-logo moeten verschijnen en zou de iPhone het weer moeten doen. Zo niet terug gaan naar de winkel. Succes!