Als ik mijn e-mail berichten van gmail definitief verwijder zijn deze berichten dan ook echt voor iedereen verdwenen?

Er van uitgaande dat de ontvanger precies hetzelfde doet zijn de e-mails die ik verzonden en ontvangen heb en dus verwijderd heb dan op geen enkele manier meer door derden boven water te halen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Als Google zich aan de wet houdt dan zijn deze berichten dan echt verdwenen en niet meer boven water te halen inderdaad.