Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zet ik een Youtube-filmpje op mijn website?

Hallo,

Ik ben voor school bezig aan een website. Ik ben totaal onervaren dus ik moet alles op internet opzoeken. Ik ben nu al een hele tijd bezig met uitzoeken hoe ik een Youtube-filmpje op mijn website krijg... Ik vind nergens duidelijke uitleg, dus vraag het dan maar zelf. Ik hoop dat iemand mij dit in simpele woorden kan uitleggen.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

je kan wel gewoon een link plaatsen maar dat is waarschijnlijk niet wat je bedoelt ?
vraag is dus even heeft je website de mogelijkheden om een video filmpje met player te plaatsen ?
meestal gebruik je daar een programma voor
tegenwoordig hebben veel websites ook een online ietwat voor geprogrammeerd programma waar mee dat kan
Dus welk programma gebruik je om de website te maken ?
(Lees meer...)
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik het programma HTML kit om mijn website te maken...
capthavoc
12 jaar geleden
http://www.htmlgoodies.com/tutorials/web_graphics/article.php/3480061 Kijk vooral even naar de embed code misschien old style ??? lekker prutsen maar
je krijg het snel onder de knie
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing