Waarom laadt google drive maar 1 pagina van mijn document?

Heb op mijn eigen PC een document geopend via Google Drive, eraan gewerkt, maar kan niet de huidige versie meer vinden. BIj het enige document dat het mogelijk zou kunnen zijn staat als ik het open: pagina 7 van 9, onderaan staat: Er kunnen niet meer pagina's worden geladen. Hoe open ik toch dit document?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

heb je al geprobeerd om het document te downloaden. Het document zelf is namelijk geen drivebestand, maar een doc bestand dat op drive is opgeslagen.
Iets anders wat je kan proberen is om bij de revisiegeschiedenis te kijken (klik op alle wijzigingen zijn opgeslagen in Drive bovenaan)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb het gedownload en het is gelukt, alleen is de opmaak helemaal anders nu. Moet dus veel veranderen...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb het weer goed gemaakt, bedankt voor het antwoord!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zag jouw antwoord als eerste en ben daardoor geholpen, dus jij hebt het beste antwoord!

Andere antwoorden (1)

Open het bestand vanaf je computer en niet online. Download het bestand van je Google Drive naar je computer en gebruik Word om het te openen. Dit zal je probleem hoogst waarschijnlijk verhelpen. Ook raad ik je aan om zoiezo lokaal te werken in word documenten en niet online tenzij je Microsoft gebruikt. Word documenten zijn "gemaakt" door Microsoft en is dus ook het beste te openen met Microsoft software.

Succes
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb het bestand gedownload, maar heb voor een korte periode aan het bestand gewerkt in Abiword, misschien dat het daardoor komt? Ook is daardoor heel de opmaak in Word niet meer zoals het was...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja je moet echt Microsoft Word gebruiken al wil je optimaal je word document kunnen aanpassen en behouden. Dat is het nadeel aan commerciële software.