Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe komt het dat ik telkens deze melding heb? ( zie bijlage )

Ik heb Windows 8, en telkens als ik een game in full-screen speel, krijg ik deze melding. Als ik het spel teeworlds speel, en ik ga dan naar het bureaublad, krijg ik deze melding en kan ik de game niet meer in.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
634
Amadea
10 jaar geleden
Bekende melding. Alleen doet bij mij de video die ik bekeek het na het wegklikken van de melding (met het kruisje) gewoon nog.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat zijn de drivers precies? Is dat de videokaart?
SimonV
10 jaar geleden
•Mogelijk moet u de nieuwste updates voor uw beeldschermstuurprogramma installeren
•Visuele effecten of te veel programma's die op de achtergrond worden uitgevoerd kunnen uw pc vertragen
•De GPU gebruikt meer tijd dan toegestaan voor het weergeven van afbeeldingen op uw monitor
Opmerking: als u een oudere videokaart gebruikt, is er mogelijk geen videostuurprogramma dat volledig compatibel is met uw Windows-versie. http://support.microsoft.com/kb/2665946/nl

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat komt doordat de driver van je grafische kaart op een één of ander manier niet 100 procent werkt.
Je kan proberen deze driver vanuit het apparaatbeheer te verwijderen en opnieuw te instaleren, maar je kan ook proberen een update van deze driver op de site van de fabrikant op te zoeken.
Let wel, de nieuwste drivers hoeven natuurlijk niet altijd de beste te zijn.
Je mag ook rustig een verouderde versie proberen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding