Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe wijzig ik deze instelling op mijn Samsung-tablet?

Op mijn Samsung-tablet heb ik Google-Drive geïnstalleerd. Als ik op die tablet een tekst-bestand in Drive wil openen, wordt gevraagd met welke app ik dat wil doen en of dat alleen deze keer is of dat ik dat altijd wil.
Zeer vermoedelijk heb ik de laatste keer op "altijd" geklikt en wat erger is: nog bij de verkeerde app bovendien.

Natuurlijk is die keus "ergens" op mijn tablet vast gelegd, maar ik kan niet vinden waar. In de instellingen van m'n tablet? De instellingen van Google Drive? De instellingen van de app (APG)?

Ik kan het nergens vinden, maar het moét weer ongedaan worden gemaakt.

Wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Ga naar Instellingen>Applicatiebeheer>Alles en zoek naar de app waar je perongeluk altijd hebt gedrukt en scroll omlaag bij de info van de app en druk op ‘Standaard-instellingen wissen’

Groet Jordicello
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Jordicello
Dank voor je reactie! Maar helaas: er valt niets te wissen, er zijn geen standaardinstellingen om te wissen. De "knop" is ook grijs i.p.v. zwart. Ik heb voor alle zekerheid die knop nogmaals aangeklikt, maar dat heeft geen resultaat :-(
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing