heb ik een virus, want de laptop start zichzelf steeds opnieuw op?

Nadat ik een update van Java heb gedaan en mijn zoon op de site FEED THE BEAST spelletjes heeft gespeeld start de laptop zichzelf steeds opnieuw op. Hij gaat eventjes naar het welkomscherm, geeft een foutboodschap voor enkele seconden en begint opnieuw zichzelf op te starten. Ik heb een foto van de foutboodschap gemaakt....

Toegevoegd na 4 minuten:
de foutboodschap zegt, dat windows wordt afgesloten om schade aan bestanden te voorkomen, en suggereert dat er misschien hardware of software is toegevoegd. Ik kan ook niet (met F2) opstarten in een veilige modus, want ook dan gebeurt hetzelfde. Besturingssysteem is Windows XP. Alvast bedankt!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Feed the beast lijkt niet echt een site te zijn war je direct een virus oploopt maar dat zegt niet alles. Ook kan de java update niet helemaal lekker gelopen zijn. Probeer eerst eens een systeemherstel naar het herstelpunt van voor de Java update. Mocht dit niet baten dan is een scan met je virusscanner of eventueel Malwarebytes zeker aan te bevelen om zeker te weten dat je geen ellende hebt binnen gehaald.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100