Ik ben dringend op zoek naar het lettertype met aangegeven kenmerken (zie o.a. beschrijving en foto). Waar kan ik deze downloaden (e.v.t. kopen)?

In deze afbeelding is het lettertype te zien, ik heb helaas niet meer letters beschikbaar: http://oi40.tinypic.com/2ho9v2q.jpg3

Enkele kenmerken:
> Sans-serif
> Italic (-achtig)
> Solid
> Losse letters (dicht op elkaar)

WhatTheFont en Identifont herkennen beide dit lettertype niet, WhatTheFont heeft een aantal alternatieven die het niet niet zijn.

Waar kan ik dit font (kopen) downloaden?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat is geen font.
Dat komt van een bord wat handgemaakt is.
Je zal dus niet een font vinden wat exact hetzelfde is.

https://www.facebook.com/kaatjekado3
10 jaar geleden
SimonV
10 jaar geleden
Daarom is het nog wel een font. Alle teksten zijn niet met de hand geschreven.
Er is hier ongetwijfeld een mal voor gebruikt. Een mailtje naar de makers van het bord kan helderheid verschaffen.
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Dat hoeft niet SimonV, het kan idd een mal zijn, maar de maakster kan dit zelf ontworpen hebben. (dan is het natuurlijk wel een font) Wat ik bedoelde was meer dat het geen kant en klaar font hoeft te zijn wat op internet staat (gekocht of gratis)
SimonV
10 jaar geleden
Een font maken is ontzettend veel werk. Het lijkt me dus niet zo waarschijnlijk dat de maakster zoveel lettertypes ontworpen heeft, terwijl je een mal klant en klaar kunt kopen.
Ook een mal zal weer gebaseerd zijn op een bestaand lettertype. Zo kun je misschien toch de oorsprong achterhalen. Wat niet wegneemt dat je antwoord wel een plus verdient, zo komen we wel verder!
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Contact opnemen met de maakster is idd wel een heel goed idee.