Is er een gratis alternatief voor RegcleanPro?

Lijkt me wel een goed programma, maar zitten die functies misschien ook standaard in Windows? Of is er een ander gratis alternatief?

10 jaar geleden
1.1K
Amadea
10 jaar geleden
Ja, de CCleaner.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zoek maar eens op 'RegcleanPro verwijderen'. Bijvoorbeeld met malwarebytes. Maar je bent er ff mee bezig, voordat je alle zooi van RegcleanPro kwijt bent.

Het beste antwoord

Er zijn wat twijfels over de betrouwbaarheid van RegcleanPro. Het zou niet alle fouten ontdekken en ook twijfelachtige fouten rapporteren. Het wordt zelfs in verband gebracht met het mogelijk verspreiden van Malware.
Je zou beter een ander programma kunnen gebruiken. CCleaner is een van de beste programma's om je pc snel en grondig mee op te schonen en heeft ook een mogelijkheid voor het opschonen van je register. Wil je iets uitgebreider en specifiek voor je register, dan kun je het gratis WiseRegistryCleaner gebruiken. Daarmee kan je het register opschonen en ook defragmenteren en optimaliseren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dikke zever toevalig krijg ik altijd regclean als ik pirateij download regclean is een programma die gwn laat zien hoeveel fouten zper zitten en heeft bij mij nog nooit een virus geblokeerd tot dat ik AVAST downloade vertrouwt gratis blokeert virussen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
voor piraterij heb je wel meer nodig om je pc goed te houden ik hoop ook dat men niet te snel iets doe waar hij later spijt van krijgt ,en regclean is troep doe niks overhaast problemen mail ff.

Andere antwoorden (2)

In het gratis Ccleaner zit onder andere een register cleaner. Het haalt bovendien ook allerlei andere overbodige rommel veilig weg.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hoi ik gebruik en ccleaner en een programma dat tuneup utilities, daar zit een functie bij die heet 1 click maintenance en dit doet wat het al zegt .je click erop en gaat fouten scannen daarna click je op schoonmaken, en dat doe ik bv 2 keer en dan is alle troep weg verder zit er een heel programma bij die je op verschillende manieren kan gebruiken .