Vervangen door het zelfde Exemplaar kan altijd. Als je een andere wilt moet je opletten dat je een processor neemt met dezelfde socket. En wat even belangrijk is, let op het verbruik van je nieuwe CPU. Als deze ineens 150% is van wat je huidige Pc verbruikt kan dat niet alleen voor je PSU (accu, oplader enz) maar ook voor de warmte van je PC nadelig zijn (ookal zou je koelpasta gebruiken van silver).

Echter is het in het geval van Hendri zo dat hij een Buget Pc heeft. Je loopt namelijk met een AMD Fusion E lijn. Probleem hiervan is dat je huidige PSU een CPU van 18 Watt verwacht. aangezien elke normaal te verkrijgen processor een verbruik heeft van 25 Watt zou ik niet eens de moeite doen om je PC open te halen. Het gaat je in dit geval heeel veel hoofdpijn geven. Kortom op antwoord te geven op je Vraag of dat je een Processor kunt vervangen in een laptop:
Ja dat is mogelijk als we het vervangt door hetzelfde exemplaar.

Maar als je dit wilde weten om een andere CPU in je PC te knallen om zo te kunnen gamen zou ik zeggen gooi je pc maar bij een kinder te huis en maak er een paar kleine kinderen blij mee, en ga daarna naar een winkel om een duurdere Pc te halen.
(en mocht je daar advies over willen hebben mail me dan maar).

GrtZ..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is een laptop, en daarbij is het niet zomaar mogelijk om de processor te vervangen, want die is vastgesoldeerd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb jij ooit wel eens een toshiba opengehaald? denk het niet anders had je dit geweten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bedankt voor je antwoord ik ben er nog niet over uit wat ik ga doen.

Andere antwoorden (1)

Nee, de processor van laptops kan niet zomaar vervangen worden.