Hoe zorg ik ervoor dat ik weer goed beeld krijg op mijn pc?

Ik heb een programna geinstalleerd op mijn pc en vervolgend weer verwijderd, maar nadat ik m'n pc opnieuw heb opgestart krijg ik het volgende probleem: m'n pc start wel naar behoren op, maar zodra ik het Windows 8-startscherm hoor te krijgen, krijg ik een zwart scherm met mijn cursor erop, dat steeds aan en uit gaat. Ik heb al een aantal keer geprobeerd om m'n pc opnieuw op te starten, stekker 30 sec. eruit halen, maar niks werkt.

Wat nu te doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Probeer eens in veilige modus te starten. Vaak F8 tijdens het opstarten drukken.

Antwoorden (1)

soms moet je pc nog wat updates toepassen. Uit eigen ervaring moet je 10 a 20 min wachten en meestal komt je beeld vanzelf. succes