Hoe laat je iemand weten dat mijn berichten niet meer bij hem aankomen als je niet kunt bellen?

postbox vol?This is an automatically generated Delivery Status Notification

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Stuur een SMSje of Whatsapp berichtje
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
SimonV
10 jaar geleden
Hoe doe je dat als je niet kunt bellen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het kan handig zijn als je toelicht wat "niet kunt bellen" inhoudt. SMS en Whatsapp is namelijk anders dan bellen.
Op de ouderwetse manier: ga persoonlijk naar hem toe...
Of als dat om wat voor reden niet mogelijk is, stuur een briefje of kaartje via de post.